*Take the BoX

מלא עבודות ופרויקטים מרהיבים שנעשו כאן בסטודיו בחודשים האחרונים, הצטברו לכדי פקק תנועה רציני. הגיע הזמן לחשוף ולהוציא אותם לאור. רגע לפני שאני חושפת בפניכם את זוג הכורסאות הייחודיות של יובל ויפעת… אספר לכם ש…
מחזור 5 של קורס הריפוד המקיף המתקיים בסטודיו יתחיל ב 3/12 ימי א’ בשעות 18-21. 10 מפגשים של 3 שעות.
קורס מעשי ומקצועי אשר תוכנן כך שנלמד כמה שיותר טכניקות בתחום הרחב והמעניין של הריפוד! זהו הקורס האידיאלי לכל מי שרוצה להתנסות בתחום כתחביב ואפילו כמקצוע!
רפדות הוא תחום “עשה זאת בעצמך”  הרלוונטי ביותר לכולנו, כי לכולנו יש רהיטים בבית!! יששש
הקורס מתקיים בסטודיו של סיפור כיסוי בת”א, ליד פלורנטין, יש גישה נוחה וחניה חופשית בערב. עוד פרטים כאן

יש גם תאריכים לסדנאות ריפוד הדום ‘פיפטיז שיק’ – מפגש אחד של 4 שעות, לחודשים נובמבר ודצמבר – עוד פרטים כאן

יפעת ויובל הגיעו אליי עם זוג הכורסאות האלה, זוג מאוד ייחודי שיפעת סיפרה שנבנו במיוחד עבור הוריה אי שם בשנות השישים. הן כמעט זהות, מלבד “אוזניים” שיש לאחת מהן במשעת הגב, מה שמזכיר לי, כשאני מתבוננת בהן – זוג, גבר ואישה, האחת רחבה והשניה צרה יותר. מה שיפה זה שהן נשמרו עם הריפוד המקורי שלהן – מיטב אופנת הוינטאג’ – כתום עז ובז’ כשהכורסה הכתומה קיבלה ידיות בבז’ והשניה הבהירה – ידיות בכתום, כמה חמוד…

מאז  נפרדו דרכיהן, האחת אוחסנה במחסן ונשמרה לא רע והשניה היתה בחוץ וספגה לחות, עובש וריקבון.
יפעת ויובל איחדו אותן מחדש ושקלו האם להשקיע בהן, כי ההשקעה היתה לא מועטה…

ברור שאם שואלים אותי, במקרה כזה במיוחד, אני אומרת כן! כן! ועוד פעם כן! זהו עיצוב ייחודי, מעולם לא ראיתי כאלה והן עברו במשפחה ויש להן ערך סנטימנטלי, שבימינו… ובכן.. זה לא מעט…
אז לשמחתי הם הסכימו איתי, יובל שמר על רציונליות והתעניין בצד הכספי ואילו יפעת כבר פינטזה איך הן ישמשו אותה בקליניקה וצללה לעניני בחירת הבד.

רק כדי להראות כמה השקעה נדרשת בכורסאות ישנות כאלה, הנה תמונה מתהליך הפירוק, כל הריפוד הישן, חומרי מילוי, קפיצים, רצועות, הכל יורד ונזרק לפח, מה שתראו בתמונות הבאות חדש לחלוטין.

שתי הכורסאות, שהיו, כאמור, במצב שונה מבחינת העץ – זו שספגה לחות היתה חלשה ועברה גם חיזוקי נגרות,
והידיות והרגליים היו דהויות ומכוסות שכבת עובש. אחרי שיוף יסודי ופוליטורה – הן נראות בסופו של דבר זהות מבחינת גוון העץ – שקיבל עומק וצבע אדמוני ויפה.

יפעת בחרה בד קלאסי שמאוד הולם את הכורסאות ב”עילית” ומשתלב יפה עם גוון העץ.

אני שמחה שהם בחרו בבד אחד לשתיהן, ככה עוד יותר מודגש השוני העדין בין 2 הכורסאות, שזה כל כך מיוחד – זוג זהה אך מעט שונה, ברור שנעשו בהזמנה מיוחדת ונבנו בעיצוב ייחודי.

תתחדשו יובל ויפעת! שמחתי לארח את הכורסאות בסטודיו ולחדש אותן עבורכם!!

*Amy Winehouse – Take The Box

ארכיונים

אולי תאהב/י גם: